Μπορεί η προσωπική επαφή να έχει τον πρωταρχικό ρόλο στο κομμάτι της διαπροσωπικής επικοινωνίας, ωστόσο πλέον υπάρχουν τόσα εργαλεία για τον επαγγελματία αρτοποιό, που βοηθούν στη διατήρηση της επαφής με τους πελάτες και κατ’ επέκταση στη βελτίωση της μεταξύ τους διάδρασης.
Αυτή η διαπίστωση οδηγεί τους ιδιοκτήτες αρτοποιείων στο να κατανοήσουν πόσο σημαντικό είναι γι’ αυτούς, ως μικρές επιχειρήσεις, να έχουν μια δυνατή παρουσία στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία, τα τελευταία χρόνια, κερδίζουν συνεχώς έδαφος. Λίγο πολύ, όλοι διαθέτουν μια σελίδα στο Facebook ή στο Instagram, αλλά πως μπορεί ένα αρτοποιείο να εκμεταλλευτεί στο έπακρο αυτή τη δυνατότητα αξιοποιώντας τα αποτελεσματικά ως επιχειρηματικά εργαλεία;
Οι εικόνες… μιλούν
Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σημαντικό, αν όχι το σημαντικότερο, ρόλο διαδραματίζουν οι φωτογραφίες, οι οποίες θα πρέπει να δελεάζουν τους πελάτες. Μια φωτογραφία μπορεί να τραβήξει την προσοχή πολύ πιο γρήγορα από ένα κείμενο και να δώσει όλη την πληροφορία που χρειάζεται κανείς. Είναι κάτι που ο κάθε επαγγελματίας εύκολα μπορεί να κάνει με το προσωπικό κινητό του, γρήγορα και οποιαδήποτε στιγμή. Δείξτε προς τα έξω τι διαθέτει το αρτοποιείο σας και κάντε τους ακολούθους σας να επιθυμούν να έρθουν και να τα αγοράσουν! Επίσης, εκτός από φωτογραφίες μπορείτε να μοιράζεστε πληροφορίες για το κατάστημά σας, βίντεο, προσφορές και πολλά άλλα.
Εξηγήστε στους πελάτες τι αγοράζουν
Οι καταναλωτές ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για την «ιστορία» πίσω από τα προϊόντα που καταναλώνουν. Η τεχνολογία διευκολύνει αυτή τη διαδικασία, δίνοντας σε κάθε ενδιαφερόμενο την ευκαιρία να λαμβάνει τέτοιου είδους πληροφορίες. Πολλοί θα ήταν εκείνοι που θα ενδιαφερόντουσαν να μάθουν πως φτιάχνεται το ψωμί που καταναλώνουν, τα συστατικά, την προέλευση, την έμπνευση δημιουργίας του . Οι καταναλωτές χρησιμοποιούν την τεχνολογία για να διερευνήσουν και να ανακαλύψουν πριν επιλέξουν προϊόντα. Σύμφωνα με έρευνες, οι καταναλωτές θέλουν να γνωρίζουν όχι μόνο γενικές πληροφορίες για τα προϊόντα, αλλά και λεπτομέρειες σχετικά με τα οφέλη για την υγεία αλλά και το από που και πως προέρχονται αυτά τα συστατικά.
Αλλαγή των αντιλήψεων των καταναλωτών
Τα διαδικτυακά και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή λεπτομερειών ενός προϊόντος, για απαντήσεις σε ερωτήσεις καταναλωτών ή την εκπαίδευση των καταναλωτών. Τα τελευταία χρόνια, η βιομηχανία αρτοποιίας γνώρισε πολλές διατροφικές τάσεις που είτε ενθάρρυναν είτε αποθάρρυναν την κατανάλωση ψωμιού και που μπερδεύει του ς καταναλωτές. Τα social media είναι ένα καλό πεδίο όπου μπορείτε να διοχετεύετε τη γνώση σας, να αποσαφηνίζετε έννοιες, να λύνετε τυχόν απορίες των πελατών σας. Τα κοινωνικά δίκτυα δημιουργούν ευκαιρίες και για εσάς προκειμένου να ακούσετε και να μάθετε τι είναι αυτό που ζητά ο κόσμος, κάτι που σίγουρα θα κάνει τη δουλειά σας καλύτερη.
Συνέπεια
Πρόσφατες έρευνες έχουν δείξει ότι χρήστες του διαδικτύου ξοδεύουν τουλάχιστον το 15-20% του διαδικτυακού τους χρόνου σε κοινωνικά δίκτυα. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να είστε συνεπείς στο να δημοσιεύετε το διαδικτυακό σας περιεχόμενο αφιερώνοντας λίγο από το χρόνο σας. Η συνέπεια είναι το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό των ποιοτικών προϊόντων. Ακριβώς όπως οι πελάτες αναμένουν εξαιρετικά προϊόντα κάθε φορά που μπαίνουν σε ένα φούρνο, περιμένουν επίσης μια συνεχή ροή περιεχομένου από εσάς στο διαδίκτυο. Θα πρέπει να εξετάζετε τακτικά την ανάρτηση περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και να έχετε πάντα υπέροχα προϊόντα αρτοποιίας και εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών. Ιδανικά οι αναρτήσεις θα πρέπει να είναι σε καθημερινή βάση. Όσο πιο πολλές τόσο πιο συχνά εμφανίζονται στου ς καταναλωτές άρα περισσότεροι θα έρθουν σε επαφή με το κατάστημά σας.
Διαφήμιση
Τα social media δίνουν τη δυνατότητα στις επαγγελματικές σελίδες να κάνουν στοχευμένη διαφήμιση και ταυτόχρονα πολύ φθηνότερη από οποιοδήποτε άλλο μέσο. Υπάρχει η επιλογή διαφήμισης σε καταναλωτές με συγκεκριμένα δημογραφικά χαρακτηριστικά και ενδιαφέροντα τα οποία οι ίδιοι έχουν καταχωρήσει στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Για σκεφτείτε πόσο αποτελεσματική θα ήταν μια διαφήμιση σε ένα κοινό που έχει δηλώσει ενδιαφέρον για την υγιεινή διατροφή και εσείς του διαφημίσετε το νέο σας ψωμί υψηλής διατροφικής αξίας;
Πηγή: bakery-pastry.gr
Αφήστε το σχόλιό σας